TORSDAG


Godmorgon, godmorgon. Jag var uppe med tuppen känns det som. Hatar att gå upp tidigt och i morse var jag verkligen inte på hugget. Stängde av alarmet och gosade ner mig tills jag inte hade något annat väl än att i stort sätt stressa iväg för att hinna med dagens bestyr. Nu ligger jag i sängen igen och fixar med musik, ska snart börja skicka iväg lite mail och jobbsökningar. Japp jag har en hel lista på saker som ska göras. Kul va ?! Igår hängde jag i bio-salongen ju, by the way. Såg " this means war", helt okej film. Hade så höga förväntningar på den så måste väl erkänna att jag blev lite besviken. Men mysigt var det i alla fall. Huvudsaken. Ska blunda i 20 minuter nu. Smell yah!
Puss&kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0