04nov2011



Ph. Me (old)

Oj, hej, godmorgon! Jag har inte sovit på hela natten och vid si så där 06.00 kände jag att det var helt totalt onödigt att somna. Istället pallrade jag mig upp, drog igång lite kaffe och gjorde mamma sälle framför nyheterna. Nu sitter jag här helt själv och glor på vakna med the voice, känner mig lite bitter pg a summan på mitt konto. Hey mitt namn är Daniella och jag har levt rikt den senaste tiden. Vem tror jag att jag är ?! Gaah nu lämnar jag kortet hemma i x-antal veckor, ska lära mig ha kul utan att spendera. Ni vet gå på gratis-museum, fönstershopa, fika hemma osv. Skulle kunna fortsätta klaga i all evighet men nee hur kul ?!

Puss&kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0