tjugoen bast.



Hellu my lovers. I Lördags (28:e maj) fyllde jag hela 21 jordsnurr. Min dag började med att jag sov sjukt länge, vaknade av att det plingade något sjukt på dörren och in stormar moster och lilla Ippsi med födelsedagsfika och vacker sång. Vart rörd! Efer det började stressen, det skulle inhandlas sprit och strumpbyxor till kvällen och precis som alltid så är jag ute i sista sekund, vilket resulterade i att jag kom försent till mitt egna kalas hemma hos Barda och det resulterade i att vi alla kom försent till min bordsreservering men det är bara så typiskt oss. Resten utav kvällen drack vi en jävla massa shots och drinkar. Jag blev rörd tre gånger till,först för att jag fick blommor av töserna, sedan för att jag fick en drink av Manne och Inka och till sist för att frugan överraskade mig med att dyka upp på puls. Då grät jag faktiskt, så glad vart jag. Usch ni anar nog inte hur mycket jag älskar mina vänner och min familj. Tack för en underbar partynatt och tusen tack för att ni gjorde min födelsedag mer än okej !!

Puss&kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0