Pussipuss.



Nu ska jag strax säga godnatt, superskönt.
Träffade ju som sagt Disafisa idag. Vi vandrade runt på stan lite. Jag köpte mig ett par jäkla walkingskor. Kan ha varit ett av mina tråkigaste men nödvädigaste köp på länge. Slipper att få ont i fötter, ben och rygg nu när jag jobbar i alla fall. Svängde även in på The Phonehouse och snackade lite om min telefons konstiga ryck och som jag tyvärr befarade så måste jag skicka iväg min bäbis på lagning. Trotts några tråkiga besked (bl a. beskedet om telen) så har det varit en underbart bra dag. Nu ska jag sova. Vill bara inflika att vi tydligen har för få ambulanser och polisbilar i denna stad eftersom jag och Disa fick vänta länge med den stackars mannen som hade ramlat idag. Dåligt !

Puss&kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0