17maj2011



Hellu godingar. Jag ska sticka iväg och fika med Disafisa nu. Känns som att det var år sedan jag såg tösen. Lägger mitt röda paraflax överst i tygpåsen. Detta väder blir man fasen inte klok på. Måste skynda mig massor nu men jag hoppas att alla får en underbar dag och njuter av den, det ska jag i alla fall. Tänker njuta av denna dag och morgon dagen för sedan jobbar jag hela helgen. Min helg är nu liksom! Ajust ja, innna jag drar ska jag bara rekomendera den där glassen jag la upp igår. ÄT DEN! Sen ska jag gratta alla norrmän, önskar lite att vi också kunde fira vår nationaldag som dom. Men nepp det gör vi inte, vet knappt ens vilket datum den är på...

Puss&kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0