01maj2011



Hellu människor ! Jag är något så in i bomben seg idag. Fick bara sova typ 5 timmar i natt för att sedan kila iväg och worka lite (var ju så klart ute och drog lite shots samt dansade in våren igår), första dagen på nya jobbet. Känns spännande som fasen, skönt att starta lite mjukt också. Då hinner man ta in allt i lugn och ro. Till alla nyfikna: Abborrebergs Veranda är stället jag kommer jobba på i sommar. Plus Parken och Bishop så klart. So happy fucking cow, jag har ta mig sjutton 3 olika jobb med helt underbara människor. Skönt! Aa men nae jag tror inte att jag har så mycket mer att dela med mig av just nu förutom att jag efter arbetet drog till Barda och svulla Pizza med mina kära. Kan även tillägga att jag hörde något om regn i morgon också, så med andra ord blir det nog en tripp till solariumet. Godnatt.

Puss&kram.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0