Jag flyger utan vingar.



Jag och mamma har som vanligt suttit klistrade framför Desperate Housewives och Cougar Town. Två bra serier som förgyller mina tisdagar. Nu är det snart sovdags, men först ska jag ta något att äta. Det är förjävla tråkigt att man för bästa efekt på mina piller ska äta antingen 1 timma innan eller 2 timmar efter man tagit dom. Men man blir ju så klart hungrig någon stans mitt i. Jaja, i morgon ska jag förhoppningsvis färga barret, skulle vara sjukt skönt faktiskt. Har bara så svårt att bestämma mig för vilken nyans jag ska ta. Svårt det där men det löser sig. På kvällen vill jag så sjukt gärna hitta på något med mina fina tjejer så jag hoppas verkligen att jag har återfått alla mina krafter. Håll tummarna.

Puss&kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0