Here I am.



Hoho?! Hoppas att alla har haft en bra dag. Över lag så har min varit bra. På morgonen ringde Linda och frågade om jag är sugen på att jobba på Parken i morgon. Vilket jag såklart är. Vid halv ett drog jag ner till stan och gick på klädjakt. Utan lycka kan jag säga. Usch, jag har noll insperation och jag vill verkligen hitta något jättesnyggt till helgen då det vankas födelsedagskalas. Drar en sväng med brudarna innan jobbet och hoppas på att dom kan hjälpa mig. Nu hade tänkt tvätta mig, lägga mig i sängen med en flaska vatten, glo film och sedan somna. Somnar jag skapligt så kanske jag kommer upp tidigt och kan köra en solning också. Det vore ju inte helt fel.

Puss&kram.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0