21mars2011


Hellu! Ja jag lever, har dock varit jättesjuk hela helgen och är fortfarande. På bättringsvägen nu och är inne på min 3:e (tror jag) dag på Penicilinet. Snart får jag börja vistas ute bland folk igen, wihuu ! Jag börjar känna mig mycket piggare nu, helgen var det värsta på länge, inte kunnat äta något alls. Fick tvinga i mig yoghurt för att inte svälta totalt. Men nu är det måndag, ny vecka nya möjligheter, ingen värktablett på hela dagen. Go team go.

Ska börja ljusa ner mitt hår och klippa av någon decimeter denna vecka tror jag. Låter sjukt bra i mina öron. Nu ska jag äta lite, skulle som sagt bara säga att jag lever, att jag snart är frisk och till mina bästisar vill jag säga att jag snart kommer kräva en fika med er.

Puss&kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0