10jun2011



Trött skulle man nog kunna säga att jag är idag. Trött, glad och fundersam. Den senaste tiden har jag jobbat, hängt med vänner/familj, festat och stekt i solen lite. Vissa dagar har jag gjort allt detta under samma dygn. Idag tror jag att jag är ledig, ska passa på att hänga med mina vänner då. Hjälpa Bellabus att baka och kanske ta mig ett glas vin på någon soft uteservering. Tycker att jag är värd det, mehehe. Nu måste jag skynda mig till systemet. Ska köpa ut till morsan.

Puss&kram.

Kommentarer
Postat av: Christina

Hatar din jävla ruta! Men nu tog jag den i ballen å kryssade för jag ville bara säga att jag älskade bilden på dig, puss fina du!

2011-06-11 @ 20:47:59
URL: http://kabro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0