Cause baby you're a firework



Två Pics från helgen.

Hellusan! Idag har jag äntligen skickat iväg det där viktiga mailet som råkade hamna lite i kläm så nu känner jag mig duktigt. Ska fortsätta på den linjen strax. Köra lite disk och plocka i mitt rum. I lördags blev det en utgång trots att jag från början inte var ett dugg sugen. Väl ute var jag så High on life att det var helt sjukt. Uj va kul vi hade. Somnade som en bäbis när jag kom hem, energin var total slut efter allt dansande. Söndagen spenderade jag hemma hos frugan, behövde hennes sällskap och någon att svulla mig fet med. Riktigt nice helg och det kommer bli en lika nice vecka. Har den känslan. Nej ni nu tror jag att jag ska börja skriva på ett till mail. Hörs!

Puss&kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0