If you're looking for love, get a heart made of steel



God morgon. Vaknade tidigt idag med tro det eller ej, haha. Nu sitter jag och väntar på att min andra kopp kaffe ska svalna av och bli drick-vänlig. I onsdags blev det en trevlig chillutgång med Amanda, kvällen blev kanske inte som väntad men aa lyckad var den i alla fall. Torsdagen spenderade jag med Disafisa som äntligen kommit hem från Holland, vi körde på en väldigt lååång fika och snackade om allt som hade hänt under denna tid vi varit ifrån varandra. Nu ska jag ta tag i dagen och börja fixa med lite skit. Senare idag ska jag lägga upp någon bild på mitt nya hår. Färgade det lite spontant i onsdags och jag blev extremt nöjd med resultatet. Mycket lycklig tjej är jag just nu.

Puss&kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0