Tryin to get my usher over, I can let it burn.



Hellu alla korvar. Som jag skrev förut så vaknade jag ju på helt fel sida idag, det vände snabbt. Drog en repa på stan och lunchade på Coffee. Bröt mitt shopping-förbud också, en jättefin virkad klänning gnagde sig fast i mitt hjärta och jag kunde inte låta bli den. Fick helt enkelt köpa den, fanns inget annat rätt kände jag. Nu hänger den fint på en galge i mitt rum. Hehe. Nyss så startade jag och min familj en lite filmkväll här hemma men tyvärr så funkade inte filmen som den skulle, vi fick äran att se halva rullen och när den andra sen inte funkade så splittrades hela gänget. Nu funderar jag på att ringa mina flickor igen och se om det blir chill på munken eller något sånt. Jag är trött som en apa egentligen men jag tror att jag lovade dom att jag skulle ringa.

Puss&kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0