Hjärtat sitter utanpå, slår inte som det brukar slå



Hej fisar. Igår var jag jättetrött och seg. Om någon missade så vann Arsenal mot Barca i onsdags så det firades, inte hårt men jag börjar ju bli en old lady så det krävs typ ingenting för att jag ska bli slö dagen efter. Plus att jag gick upp tidigt på torsdagen för att fixa massa. Därför gick gårdagen åt till att fixa viktiga saker, hänga med tjejerna och sedan sova. Idag tog jag tag i mig själv. Gick och solade med Frun. Vi pallar inte att vänta till sommaren, den är för långt borta och sedan blev det paketshopping. Nu sitter jag och glor på bilder från back in the days, ska städa mitt rum när som. Tråååkigt!!! Döööör!!!

Puss&kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0