Geek.



Så här kan det se ut en morgon hos frugan när jag bestämmer mig för att leka dressup. Igår myste vi på munken med lite vin, prat, skratt och roligt sällskap. Både nytt och gammalt sällskap. När vi vaknade i morse så vart det en enkel frulle och sedan fika på stan i timmar. Nu sitter jag nyduschad och planerar vad jag ska äta till kvällsmat samt hur min morgondag ska se ut. Känner mig sjukt trött men det är för tidigt att sova nu, kommer vakna mitt i natten då och så kommer jag inte kunna somna om. Nu ska jag bjussa på två favocitat från dagen och sedan ska jag typ koka ägg eller hälla upp yoghurt.  

Sitter och diskuterar jobb:
Frugan- Ja men hon tror ju tydligen att det regnar hagel eller nått !

Diskuterar USA:
Jag- Asså coolt att flytta dit men det känns lite långt bort. Eller ?
Disa- Ja! Herre gud det är ju på andra sidan världsklotet.

Ni behöver inte skratta åt dessa citat bara för att jag gör det. Men jag tror inte att ni anar hur stora magmuskler jag får utav att umgås med töserna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0