07feb2011



Halloj. Länge sen. Jag har hunnit med att jobba, hänga på munken, sova massa hos frugan, vara sjuk, fika med mina fina och nu i helgen tog jag en tripp till Västerås. Där Hälsade på en jag känner, mycket mysigt och trevligt. Skönt att komma bort lite och bara vara. Tacos, öl, film och prat summerar mina dagar där. I like. När jag kom hem så mötte jag upp Frugan på munken. Sippade vin, åt chokladkaka och snackade ifatt om vad som hänt och inte hänt. Just ja , färgat barret har jag ju gjort. Kunde liksom inte hålla mig, det är min grej så där. Är jag uttråkad så färgar jag håret. Jag trivs med färgen som tusan. Nu ska jag fixa mig lite, blev en sen frulle idag och nu börjar det nog bli dags att bosta gaddarna och tvätta mig.

Puss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0