good times .



Här har ni mig igår. Chillade på Trädgårn med tjejerna och drog sedan vidare till Puls. Jag och Amanda hängde mest i baren som ni kan se.
Annars så har jag häng väldigt mycket i solen med mina vänner, varit ute och festat, ätit massa mat och jobbat. Ni vet, levt livet liksom. Därför det varit brist på inlägg, sorry men så är det. Idag har jag haft en totalmysig dag. Den började hemma hos Morfar där det serverades så mycket god mat att jag ärligt talat nu var tvungen att knäppa upp byxknappen. När jag kom hem stack jag direkt och mötte upp kompisar i Vasaparken och avslutade kvällen hemma hos Amanda med tjejerna. Spelade kubb och hade det så där sjukt jävla mysigt.
Nepp nu ska jag sova, känner att jag börjar bli lite trött-grinig. Hörs i morgon. Längtar redan till frukosten.

Puss&kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0