Gårdagen.



Hej korvar ! Varför är jag så seg idag?! Sjukt. Ska tvinga mig själv att gå ut snart. Igår var en bra dag. Först sola med Bard, frusen fika på Fräcka med Disa och Bard, handlade majblomma och pilotglajor samt kött och öl, traskade hem till Frugan och inväntade Kicki med grillen, satt ute i timmar och försökte få fyr på skiten, gick inte för fem öre så vi bytte ut engångsgrillen mot en stekpanna och avnjöt maten inne framför sex and the city i stället. Vid tolv tiden drog vi oss hem. Lugn och städad kväll. Idag hade jag tänkt haka på tjejerna till IKEA men jag missade det eftersom jag sov i evigheter. Blir städat ikväll också tror jag. Ska ju festa i morgon.

Puss&kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0