Dry eye for the guy.



Hellu! Idag är jag trött kan jag lova. Har så svårt att varva ner efter att jag har arbetat så jag somnade inte förns vid halv sex i morse. Stressig kväll igår hur som, men allt rullade på bra. Det bästa är nattkäket efter att man har städat klart. Skitsnack och hamburgare efter ett 12-timmars pass är icke fel. Idag har jag i alla fall tagit det grymt lugnt. Nu ska jag kolla på Glamorama och sedan ska jag somna sött. Kanske fixa lite kvällsmat också, så fort jag skrev hamburgare så började magen kurra. Berra har rätt, jag är ett fetto!  

Puss&kram.

Kommentarer
Postat av: Disa

du e mitt fetto <3

2011-04-11 @ 22:08:29
URL: http://bizuuu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0