Take off.



Det är väldigt segt just nu kan jag lova. Sitter här o myser till regnet i mjukisarna. Vaknade pigg och glad men nu börjar jag bli riktigt trött. Vill inte somna för tidigt bara för då kommer jag hamna i fel rytm. Hur som, idag vid femtiden träffade jag Disa för en snabb fika. Hon tog typ en chai-latte och jag tittade på. Efter det drog vi hem till Adam för att checka in hans nya lägenhet plus hans jättestora tv (viktigt tydligen). Mer än så har det inte hänt idag. En typisk måndag med andra ord, seg men helt okej. Nu ska jag rosta mig några mackor och sedan glo på Kungarna av Tylösand. Tröga människor och sex i tv underhåller ju, så är det bara. Jag skrattar, skäms, skakar på huvudet och stör mig. Precis som skaparna till denna serie var ute efter. Sov så gott.

Puss&kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0