Red is the color of my lips.




Jag shoppade i mammas garderob idag. På översta bilden ser ni ett utav mina guldkorn. Hade den på mig idag men eftersom det bara blir kallare och kallare ute så fick stora shortan åka på så man såg den inte riktigt. Lite synd men så är det. Jag gillar ändå hösten, det är tillräckligt varmt för att lämna jackan hemma men så pass kallt att man kan linda in sig i en mysig halsduk. Något mer förutom stora halsdukar som jag tänker köra stenhårt på i höst är saltvatten spray. Stackars mitt hår, men de skiter jag i för kvallen är sämst den här tiden på året i vilket fall. Vill man va fin får man lida pin eller något sånt!

Puss&kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0