My new favourite thing to do is wasting my time on a bum like you .




Vaknar, jobbar, fikar, äter, väntar på att få sova, sover. Det är så de senaste dagarna har sett ut. Sjukt trött hela tiden och därför händer det inte så mycket intressant i mitt liv just nu. Måste komma in i allt innan jag kan ta tag i skiten och komma igång o göra saker på fritiden. Hahaha jag är så lame. Blev en mysig fika med brudarna på fräcka idag i alla fall. Kallt var det. Stora tröjor och filtar var det som gällde kan jag lova. Det börjar bli vinter på riktigt för tusan. Jag gillar det inte. NEJ NEJ NEJ. Nu ska jag plocka lite i rummet till toner av Robyn ( tro det eller ej) och sedan slänger jag mig i sängen med rostade mackor och Tekken. Älskar den filmen , har ni inte sett den så se den ! Det är dagens tips.

Puss&kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0