Lever.



Dåligt bloggande beror på att jag råkade paja min dator för ca:2 veckor sedan. Trodde att jag skulle dö utan den så här länge men det var inte så farligt som jag trodde, haha. Om någon timme eller så drar jag med Disa och hennes mami till Oslo på hundutställning. Vi kände att vi behövde komma iväg och göra ingenting. Höra lite underbar norska, mysa i campingstuga och bara vara. Hur nice? Ganska så mycket nice om jag får säga det själv. Tyvärr hinner vi inte hälsa på någon och vi hinner heller inte hämta mina skor som befunnit sig hemma hos Ali i x antal månader nu. Får ta det en annan gång. Ska sticka och packa det sista, kanske slänga i mig en macka också. Vi hörs när vi hörs =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0