14sep2010



Blir verkligen kanon-tråkiga inlägg men jag är så sjukt trött när jag kommer hem. Ska skärpa mig på den fronten. Blev hur som ingen färgning av hår idag. Varken jag eller Sophie orkade. I stället vandrade vi runt på stan och kollade efter en vinterjacka till henne. Mitt i vandrandet så stötte vi på Chala och hans mami. Blir nog en liten liten utgång i morgon bara för att han är i stan. Kul jul, nice bajs. Nu ska jag gå och värma lite biff, mackaroner o brunsås, sen tänker jag äta upp det med glädje innan jag hugger in på min påse med bilar. Samtidigt som jag gör allt detta så kollar jag på en extremt tjejig film. Hörs i morgon, då återkommer jag med nya tag o en gnutta piggare.

Puss&kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0