Soffpotatis med smak av gräs(lök).



I stora drag har detta varit en mycket fin dag. Har varit på lägenhetsvisning med en vän, glott på match (ingen kommentar) och kollat på när mina fina brudar förfestade. Kom precis hem. Lämnar krogen åt er andra ikväll eftersom jag ska servera på en 81 årlig dams födelsedagsfest i morgon. Kände inte för att komma dit skakig, illaluktande och sliten. Jag lägger mig i sängen med lite Stryk Chips med smak av gräs(lök) och glor film i stället. Gör mig ingenting faktiskt. Länge sedan jag chillade en fredag. Ni som är ute och skakar får ha det kanonkul i alla fall så ska jag finssa i morgon när ni är bakistroll. Mohahaha

Puss&kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0