No matter what i do,




Morgonens samtal med Disa:
- Hörrö Disa du vet att det finns taniga små killar som gillar när tjocka tjejer sitter på dom och hoppar. Sjukt.
- Aa jag vet, deras mamma sa nog inte att hon älskade dom.
- Sån tur jag har då! När vi va små sa mamma att hon älskade oss typ två gånger om dagen.
- Men det är ju skitbra, då vet vi att du inte blir någon seriemördare.
- Precis (!) och jag kommer heller inte gilla att feta gubbar hoppar på mig!!

Ligger och lyssnar på godingen Nelly. Hur mycket flashback får man på en skala? Ganska mycket va!! It's getting  hot in here...nananaa!  Ska sticka iväg och möta Disa nu. Var tråkigaste sällskapet igår, gick bara och klagade på att mina fötter gjorde så förbaskat ont. Så ska det inte vara idag. Ska vara bästa sällskapet, så det så.

Puss&kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0