Leénde Guldbruna ögon.




Nyss hemkommen från personalmöte och mingel. Jag gjorde nog årets chock på min chef när jag bytte ut cidern mot läsk. Va? Äru sjuk? Haru feber? Utbrast han. Men nix jag kände bara att läsk funkar lika så bra. Förutom att ge min chef hjärtsnörp så tjattrade vi massor med några grabbar som skulle vara med och spela på Lördagens Dansbandskamp. Supertrevliga skåningar även om jag hade svårt att höra vad den ena sa. Får se hur långt dom kommer i tävlingen. Jag lovade att hålla mina tummar och tår. Nu ska jag vira täcket 10 varv om mig och somna som en liten bäbis. För några timmars sömn. Jag har varit lost i skallen hela dag. Men det gör absolut ingenting:) Chefen var även hygglig nog att bjussa på en sovmorgon i morgon. Jo man tackar.

Puss&kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0