3okt2010




Underbar söndag med massa mat, fniss och mys med söta hundbäbisar. Jag tror inte att det kan bli mycket bättre. Nu är jag hemma och är nära på att somna sittandes, min mage spricker nog vilken sek som helst. "Men äter ni nu igen! " utbrast Disas mamma x antal gånger under kvällen, jaa det kändes som det enda rätta idag. Mat och soffhäng. Igår körde vi en runda på Hugo, tappra försök till att dansa men ack så svårt det är i en översvämmad nattklubb. Var kommer alla människor ifrån?  Hur som, det var kul och jag ska börja lyssna på min chef även efter arbetstid. Jag är ung, jag ska passa på, en vacker dag är man gammal. ;)
Dags att sova nu, måste orka mig upp i morgon.

Puss&kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0