25okt2010



Hellu i alla stugor, hus och lägenheter. Hoppas att alla har haft en bra helg och en bra måndag för det har jag. Helgen bestod utav barnkalas i Tumba, fest och en massa massa mys. Nu är jag ganska så nyligt hemkommen från Matilda. Vi har myst i hennes iskalla hem. Snackat strunt och spelat Super Mario. Ska ta och mysa ner mig i sängen med mat och en god bok stax. Fick låna en av tösen som verkade riktigt bra. I morgon börjar jag inte förns vid 16.00 så då ska jag försöka göra lite nytta här hemma. Städa rum osv. By the way, jag älskar min mammas England-bricka! Tror att jag har sagt det förr men jag säger det igen. Den ska jag lugnt sno med mig när jag flyttar hemifrån. Vi hörs i morgon.

Puss&kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0