18okt2010



Ligger här på golvet, äter stekt fisk och potatis och tänker på att Sarjer nog är det bästa ordet i världen. Troligen ett av mina favoritord. Ligger även och tänker på hur jag ska överleva vintern, jag som är så förbaskat frusen. Kylan tränger sig liksom in i märgen och sedan är det omöjligt att bli varm igen. Jag bör kanske fly till varmare breddgrader?! Hur som, idag har det inte skett så där megamycket. Jobbat på som vanligt, stack hem en sväng för att tvätta jobbkläderna och sedan ner till stan för att se hur det gick för Disa första dagen på jobbet. Usch vad jag hatar måndagar. Aldrig händer det något kul. Nu ska jag slänga i mig resten av fisken och sedan joina pappa framför tv:n.

Puss&kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0