11okt2010




Sjukt så trött jag blev på en halv sek. Idag blev det en fika med Icka och Disa på eftermiddagen, sjukt mysigt så här i höstrugget. Fika på stan är långt ifrån överskattat, I like så att säga. Innan jag bäddar ner mig i sängen så tänkte jag besvara en anonym kommentar som jag fick för några dagar sedan.
Frågan löd typ: var är det du jobbar?
Svaret blir: jag har arbetspraktik på Stjärnkrogen, Nya Parken. Tog den platsen eftersom jag kände att det var en sjukt bra möjlighet att bredda ut mitt CV på plus få erfarenhet innom den branschen. Trivs som fisken i vattnet där och ångrar mig inte för fem öre. Bra drag Daniella, bra drag.
Nu ska jag mysa ner mig bland täcken o kuddar. Återkommer i morgon när jag är piggare.

Puss&kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0