101010.




Hellu lovers. Nyss hemkommen från Disa. En ny tradition har skapats, varje söndag @ Disa's place. Jag är galet mätt och glad nu. Vi här käkat god mat, snackat strunt, färgat hennes mammas hår och slöat framför Gossip girl med en påse ostbågar och fanta. Mys med tusen hundar har vi också hunnit med! Riktigt bra skit det där. Resten av helgen har bestått utav födelsedagsfirande, för mycket alkohol och bowling. Idag klagar jag inte på något, idag är jag superduper glad. Nu ska jag kolla webbtv och sen blir det sängen. Det ligger en chokladkaka där och väntar på mig. Nejmen gud så tråkigt, NOT !

Puss&kram.

Kommentarer
Postat av: karin

hallå hallå:)

liten spontan fråga, har du lust att stå modell åt mig någon gång? pluggar nämligen till modefotograf och behöver lite modeller då och då och bor själv i norrköping så det skulle vara ganska perfekt tänkte jag:)

Kram karin

2010-10-10 @ 23:28:08
URL: http://kajjan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0