16nov. Jag blir så dum av dig.



Jag är en Pms-kärring i en berg-och-dalbana. Jag tror att det beror på årstiden och att det börjar blir mörkt och trisst. För annars är jag en possitiv och glad liten tös. Men nu går humöret upp och ner, bestämde mig idag för att göra något åt saken så efter en mysig fika med Gabbe, Disa och Samir tog jag mig en lång, lång och mycket varm dusch. Pilade, skrubbade och filade mig fräsch. Oj vilken glad Daniella jag blev, aa lite gladare vart jag faktiskt. Det där glaset skumpa efter jobbet gjorde nog sitt också, vardagslyx i mängder 2day. Nu ligger jag och lyssnar på toner från Daniel Adams- Ray och ska snart bädda ner mig i sängen. Vi hörs!

Puss&kram.

Kommentarer
Postat av: Emelie Örtegren

Har också upptäckt Daniel Adams Ray, oh herregud så bra han är!

2010-11-17 @ 09:26:50
URL: http://pancaakes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0