Min drog.




Chai-tea med skummad mjölk kan vara den bästa drogen ever. Vilken klok människa som kom på det. Smakar lite mannagrynsgröt och värmer jättebra i kylan. Det påminner mig om att mitt här hemma är slut, måste köpa nytt. Det är helt klart Chai och kaneltea som dominerar här hemma om jag får bestämma. 
Idag hade jag en ledig dag vilket egentligen skulle betyda: upp i tid och gör lite nytta. I stället gick jag upp runt 14.00 och sprang direkt till stan. Nu får jag ägna hela kvällen åt mina dags-syslor i stället. Smart drag Danni. Men har man inte sovit en hel natt på ca 2 veckor kanske man förtjänar att sova ut på sin lediga dag. Eller ? Snälla säg att det är okej så jag slipper dåligt samvete ! ;)

Puss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0