En kanna chai.



Nu är jag hemma igen. Eller ja det var ett bra tag sedan jag klev innaför dörren men jag fastnade i telen med Disa i jag vet inte hur länge. Lätt hänt när man har mycket att säga om ingenting. Var i alla fall mys som in i norden hemma hos Matilda. Lyssnade på musik och snackade massor över en stor kanna chai och pepparkakor. Det gör vi om nästa vecka igen. Kanske kan bli våran grej?! Nu ska jag pyssla om mig själv lite, det tänker jag göra varje kväll. Upptäcker att jag blir mer och mer mig själv då. Känner nu att det är dumt att skapa massa fakeproblem. Bättre att jag sparar energin till den dagen jag får ett riktigt problem. SÅJAH RÄTT INSTÄLLNING! Hörs i morgon.

Puss&kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0