23nov2010




Nej men kan det inte blåsa lite lite mer? Man behöver ju inte ens gå idag, bara att ställa sig rakt upp och ner, sen låter man vinden göra sitt jobb och föra en fram på de ishala kullerstensgatorna. Det är sjukt. Jag vill faktiskt inte ha vinter. Jag vill inte ha en stor dunjacka. Jag vill inte vakna upp på morgonen och mötas av snöstorm. Ae fifaan vilket skit, jag är inte byggd för dessa isbjörns-dagar. Ska sluta klaga nu. Har haft en super mysig dag idag. Fikade på Fräcka med Icka och fönstershoppade. Nu är jag hemma i det varma och ska börja pilla på mitt Cv. Har superduper fastnat och vet inte hur jag ska ta mig loss känner jag. Får varva med städning av rummet kanske. Måste ju få lite adventfint nu.

Puss&kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0