19nov2010




Hellu godingar. Bild från modevisningen med Tshirt store i sommras. Snart är det dags att bli ompysslad igen för den 30/11 är det visning här i stan för Makeup store. Kommer bli jättekul och framför allt skönt med en heldag av smink och hår. I morse vaknade jag upp med hals ont vilket känns jävligt balligt med tanke på att jag ska befinna mig i bar och buffé på Dansbands kampen i morgon. Men hey, varför skulle man stanna hemma över en ond hals? Jag lyckades ju jobba på riktigt bra idag så morgondagen ska väl inte bli några problem. Min dag har so far varit riktigt bra. Vattenkrig i disken och massa fredagslarv. Fredagar är allt bra, känns som att alla är överglada och spralliga. Snart kommer frugan hit och då blir det hyrfilm, godis, pladder och kanske kanske om vi orkar så lägger vi en ansiktsmask. Återkommer snart igen.

Puss&kram.

Kommentarer
Postat av: Emelie Örtegren

nr 31 från vi la diva, fast de kanske jag skrev i inlägget. ho ho ko ko. :P

du när man går in på din blogg så står det jämt att man ska skriva i ett lösenord.. :S knas!

2010-11-19 @ 23:30:48
URL: http://pancaakes.blogg.se/
Postat av: Louise K

Hello sweet. Bjud på lite bilder från senaste modevisningen då ? Så kul att se =) Kram

2010-12-01 @ 22:38:17
URL: http://louisek.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0