04nov2010




Vad händer denna kalla torsdag? För mig är detta en total slappar-torsdag. Det andra jag gjorde när jag kom hem idag var att sova, det första var att äta. Igår blev det några glas vin hemma hos Märta och sedan vidare för att checka in Otten. Shiit, det första jag såg var tjejer iförda trosor, nätstrumpbyxor, BH och benvärmare gjorda av rosa kycklingar. Musiken var inget annat än dunk. Tror nog att vi alla ville lägga oss ner och dö lite. Jaja skitsamma, igår var det onsdag och nu är det torsdag. Fick reda på att jag får stå och lära mig lite bar på lördag. Nice nice som fan. I morgon blir det jobb, stan och maskerad. Det här blir bra. Nu ska jag gå och sova lite mer tror jag.

Puss&kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0