100503




Härlig härlig helg. Gårdagen var super mysig. Vi drog med grabbarna till Vånga och kollade fotboll. Svullade korv, läsk och godis. Tyvärr förlorade vånga med 2-0 och hela bilresan hem vart en klagosång utan dess like. Försökte trösta med en klapp på axeln men det gick väl så där ! Efter det forsatte jag och Disa våran fetto-turné till Donken. Gott som fan fast jag fick betala för det. Hade jävligt ont i magen när jag kom hem ! Innan jag sticker och fixar mig tänkte jag bara klargöra lite saker!

- Jag har sett Sex end the city filmen sjukt många gånger. Loove !
- Jag skojar och skämtar väldigt ofta men "sluta du gick över gränsen" betyder just det och inte s"snälla forsätt jag skrattar så hårt att jag nästan pissar i brallan !
- Disa är min sockerpaj och jag älskar henne ! Så är det med alla mina vänner ! Jag älskar dem alla och jag går genom eld för dessa människor ! Punkt .

Puss på näsorna !


Kommentarer
Postat av: Disa

haha paparazzi i all ära :P jag älskar dig med , genom eld och vatten <3 HAHAH! va fina ord du valde... :P ses sen mitt socker!

2010-05-03 @ 14:09:01
URL: http://bizuuu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0