7 maj, 2010




Vaknat upp av den här synen hela veckan nu. Kanske ses som en vacker syn och det är det ju i och för sig. Saken är bara att det blir sjukt varmt när solen lyser rakt in på än, det blir lite utav den där tält-känslan. Halv svettig och en gnutta panik. Men jag tänker fortsätta ha min säng vid fönstret för jag har hört att det bästa man kan vakna upp av är solens strålar ! Nu sitter jag i alla fall här klarvaken och tittar på mtv, har ätit nyttig frukost och nu skriker kroppen efter kaffe. Blir lite ärenden och fika med brudarna senare idag.

Puss på snokarna

Kommentarer
Postat av: Disa

men fan , är vädret sådär i stan?

2010-05-07 @ 11:00:16
URL: http://bizuuu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0