7 maj, 2010, 22.40




Idag har jag lämnat in mitt CV, köpt en död skalle som ska pryda mitt finger, fikat med brudar, ätit godis och funderat över om det är möjligt att min mage är ett bottenlöst hål! Nu sitter jag och är lite halv rastlös. I morgon bär det av mot förorten Tumba på kalas. I like! Familj, mat och tårta! Ska nog lägga mig i sängen snart och glo tv. Jag vill mysa!
Om någon har en kram till övers så ge mig den okej !? 
Om någon vet var man kan köpa ett smyckesträd/hand till en inte allt för dyr penning säg det till mig då okej ?!

That's all. Puss o kräm ♥

Kommentarer
Postat av: Lennart

grindemyr.blogg.se och sedan på heminredning,övrigt ;) en smyckes hand för 149 =)

2010-05-09 @ 22:07:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0