30maj2010


Tjohoo I'm alive ! Hade en underbar födelsedag med underbara människor. Tack för att ni kom och firade mig !! Började kvällen hemma hos mig med dricka, dans och sjukt god tårta. Sedan blev det Otten med massa dans. Helt klart lyckat. Så lyckat att jag skippade utgången på lördagen och stannade hemma med film och godis. Idag fick det bli fika och mys i solen med Disafisa. Hoppas på detta väder i morgon också. Trött på regn och rusk nu. Usch usch. Ska kolla igenom alla bilder från ferren nu. Pass upp, kan dyka upp söta bilder innom snar framtid.

Bye my lovers♥


Kommentarer
Postat av: Fani

myspys på fräcka :)

jättekul i fredags gumman! <3 grattis grattis igen dänni banänni :D fan att jag inte smaka den där tårtan asså för ja jag kan tänka mej att den var god för den såg riktigt smaskig ut 8)

du får jättegärna skicka bilderna över msn eller lägga ut dem på fb eller ngt så jag kan ta dem där :)

puss gumman!

2010-05-30 @ 23:30:17
URL: http://glikia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0