13maj, 2010



Jag är jätte, jätte trött. Så in i norden trött! Tror det beror på min "lilla" pollen-attack igår. Vake up call där, nu tar jag mina tabletter så snart ska väl huvudet hänga med igen. Idag har vi haft mini-kalas här hemma för lillebror. Så det går väl inte så där jättebra med o vara nyttig. Allra hellst inte nu i maj när alla i min närhet fyller år. Kakorna finner alltid en liten genväg in i mitt liv. Kakor och godis. Synd att inte all nyttig sallad har samma förmåga. Fick en riktigt peppbomb idag angående Oslo. Det går framåt och det gillas. Nu ska det sparas pengar som fasen. Mitt shopping förbud fortsätter med andra ord. Nu håller vi tummarna på att det fortsätter så här bra för då är vi iväg på no time. Nepp nu kallar duschen och så måste jag börja packa för helgens tripp till Holland. Vad i hela fridens namn ska jag ha med mig?!

Puuss o kräm.♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0