100512. U want a piece of me ?!



Söt Leif är jag !
Idag har jag gjort massa tänkte jag säga men aa jag har jobbat fyra timmar och svansat runt på stan med Disa i alla fall. Svansade så dant att mina fötter bokstavligt skrek efter vila. Det fick dom efter mycket om och men. Vi deckade totalt båda två när vi kom hem. Var runt i olika secondhand butiker utan någon som hellst tur och lycka. Sedan vanliga stan där det fyndades både ett och annat av Disa. Personligen har jag shopping-förbud ett tag framöver så jag stod med händerna i fickorna och såg på helt enkelt.

- Snart är det helg!
- Vad händer då må tro?
- Jo Holland med Disa och hennes moder!
- Så nice, bikini ska med också för det ska badas bubbel på vägen.

Somna till smatter nu , puss på näsor och ses på stan....

Kommentarer
Postat av: Disa

äckel!

2010-05-13 @ 00:02:02
URL: http://bizuuu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0