100506.




Skön skön dag med Daajsa ! Först körde vi på Hageby Centrum. Strosade runt i lite butiker och myste. Trotts att jag sagt till mig själv att jag inte skulle köpa något så lyckades jag ändå komma hem med nya sötsaker. Men det är lugnt, det var billigt okej?! Då menar jag riiiktigt billigt. Efter det drog vi till Fräcka. Slog oss ned med i solen med Latte och glass, myste ännu mer helt enkelt. Såå jäkla skönt! Hoppas på samma väder i morgon, skulle inte sitta helt fel!
ALLA HÅLLER TUMMARNA OKEEEEJ !!!!

Kommentarer
Postat av: Disa

tack för idag , slut för idag <3 imorgon kommer det vara ÄNNU finare !!!!!!!! :D om jag får bestämma ! :)

2010-05-06 @ 22:02:33
URL: http://bizuuu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0