100503. And I’ve been there, seen that, and I ain't taking you home




Bild 1. Lördagen började med lite shopping. Både Disa och jag gick hem nöjda från stan. Jag med solglajor och cykelbyxor. Sen kollade vi på alla snygga samt fula bilar som rullade förbi! Jag vill ha en rosa Grease-bil! Bild 2. Gjorde oss fina för lite fördricka hos Fani som vi toppade med utgång. Det var kul med undantag för bristen på syre. Shiiit va folk. Bild 3. Drog hem till Jean. Pizza och världens "godaste" grogg. Älskar bilden på oss tre, kanske för historien bakom den! Haha. Bild 4. Käk på Fräcka innan fotbollen. Godaste potätan jag käkat tror jag. Bakad med skagenröra, sallad och vitlöksbröd. Toppa det med sol och uteservering! Kärlek är vad det är.


Kommentarer
Postat av: Pernilla

Ja, historien bakom bilden på er tre är ju för bra ;-)

2010-05-04 @ 07:56:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0