100305




Oh är vi inte påväg åt rätt håll nu ? Nu har jag kört på skinnjackan i flera dagar och jag tänker inte hänga tillbaka den. Nu väntar jag bara på att all snö ska försvinna och att solen ska bli ännu varmare. Jag vill ha uteservering, solglajjor och Coronan i handen. Jag vill ha bikini, strand, bad och solning ! Snälla ge mig nu ! =D

Men tillbaka till verkligheten. Sitter på jobbet, ganska segt så här på en fredag. Missade mötet i morse för första gången. Vilket betyder att jag går hem 16.30 i stället för 15.30 vilket gör det ännu segare. Men det ska nog gå. Blir mys hemma hos Disa ikväll tror jag, i morgon kör vi all in! De tycker jag låter som en bra idé !

Smell yaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0