100318. You would not believe your eyes

Favorit låten just nu: Owl City-Fireflies ! Kärlek hela vägen till jobbet ! ♥

I'd like to make myself believe
That planet Earth turns slowly
It's hard to say that I'd rather stay
Awake when I'm asleep
'Cause everything is never as it seems
When I fall asleep




Blööhöö säger jag bara! Det är grått och trisst ute och jag längtar till solen och värmen! Sitter på jobbet och gäspar stup i kvarten. Fattar inte hur jag kan vara så trött idag?! Ska hämta mig en tredje kopp kaffe och hoppas på ett mirakel. Slutar om två timmar och 30 minuter! Nedräkningen har börjat. Haha
Åvan är min "stor-shopping" från Oslo. Två ringar från Gina och ett litet litet mag-linne från Bik Bok! =) Får ursäkta röran bland mina smycken, måste fixa ett sådant där smidigt smyckes-träd eller liknande, going nuts över alla halsband och armband som ligger huller om buller.
Nu ska jag fortsätta jobba! 
Puss på nosen ! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0