100312.

Haalloj ! Har haft mysdag idag. Bekantat mig med Oslo lite, helt själv. Gick bra faktiskt. Hittade till Aker Brygge där jag strosade runt lite i affärer hittade massa fint men köpte inget, måste kolla om de finns plats i väskan först! Efter ett tag började magen min kurra lite smått så då blev det take away nudlar, latte och en bänk i solen vid vattnet.
Mys på den mina damer och herrar! Sökte så klart lite jobb också men det gick väl si så där. Lite mer kött har jag väl på benen nu så ska försöka samla lite krafter och dra ner snart igen.
Kan tyvärr inte lägga upp några bilder från min dagstripp för jag glömde sladden hemma in my datorrum, känns ju dötrisst men det kommer.

Slänga sig i sängen kanske ? Ta en kvart till o bli pigg ? Låter kanske inte helt fel. Ska tänka på saken !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0