100318.




God morgon, God middag, God Kväll!
Trött som en sate men snart är det jobb som gäller! Idag är en sådan där dag då man bara vill ligga o sova, tur att det är helg snart ! Då är det festa med bästa som gäller! I like, I like! Vet inte riktigt om jag har något intressant o säga om den här veckan so far! Jag har ätit för mycket kakor och godis doh ! Jag och bror har käkat två burkar kakor på två dagar, vilket har fått min mage att känna sig en aning full och öm! Men va fasen, lika bra o passa på nu innan jag och Disa ska börja träna. Då blir de fasen inget godis i veckorna! Önska mig lycka till ! ;D
Nu: fixa det sista innan jag sticker. Sen: ta bussen till jobbet. Senare: ta bussen till Disafisa.

Bye for now ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0